نوشتن دوباره، باز کردن راه تنفسی به مغزم!

مدتی است دوباره به این فکر افتاده‌ام که اینجا بنویسم. بیشتر بنویسم و بتوانم کمی ذهنم را آرام کنم، درونیات آن را مکتوب کنم و بلکه در این مسیر خرده‌فایده‎‌ای هم برای برخی داشتم.

دلم می‌خواهد البته تجربه‌های روزمره، تفکراتم و تحلیل‌های شخصی از اتفاقات پیرامون خودم را بنویسم. قطعا در حال حاضر شاهد هیچ متن و محتوای تخصصی نخواهید بود.

چون؛ حسابداری خوانده‌ام، به علوم اجتماعی و سیاسی، روانشناسی علاقه زیادی دارم. حوزه‌های اصلی که دنبال می‌کنم: موسیقی رپ فارسی، فیلم و سینما، تکنولوژی و استفاده از فناوری‎های نو در زندگی و کار و از طرفی حوزه کاری‌ام در راستای شغل پدری، فعالیت در صنعت پلاستیک است.

بنابراین اگرچه در هر یک از حوزه هایی که نام آن‎ها را بردم فعال هستم، پیگیر و صاحب نظر. اما خودم نمی‌توانم بگویم در این حوزه‌ها متخصص هستم. بنابراین حواستان باشد محتواهای این وبلاگ را با احتیاط بخوانید. گفته‌های من را به سادگی در زندگی و روزمره استفاده نکنید و حتما برای شخصی آن‎‌‌ها اقدام و در صورت امکان از متخصصین امر کمک بگیرید.

مدتی است که تصمیم نوشتن و به روز رسانی این وبلاگ را در راستای تصمیم در حوزه‌های دیگر توسعه فردی و بهبودی زندگی شخصی و کاری خود گرفتم. اخیرا هم با خودم قرار گذاشته ام یک دوره سم زدایی شبکه های اجتماعی را اجرا کنم. علاوه بر آن الان وارد ماه پنجمی شده ام که مستمر دارم ورزش می‌کنم، با محوریت ورزش دویدن زیر نظر مربی. درباره این ها به تازگی حرف‌های زیادی دارم که بگویم و خودمم دلم می‌‎‌خواهم برای مرور هم که شده این تجربیات را ثبت کنم و به اشتراک بگذارم.

عکس از اینجا

دیدگاه خود را بنویسید:

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فوتر سایت

سایدبار کشویی

توییت‌ها

نمایش توییتر شما در بخش تنظیمات به درستی ست نشده است. لطفا به آدرس https://apps.twitter.com برید و با استفاده از توکن جدیدی که میسازید، در بخش تنظیمات تم رایتینگ، این امکان را فعال کنید